Fyfan vad dålig stil...

Fredagkvällen har bestått av Let's Dance tillsammans med the family. Eller det va jag, mamma, Vilma och Eliiin. Det va skam att Hasse Aro åkte. Han va ju bäst haha!
Nu sitter jag här och har ångest.. Och är faktiskt lite irriterad. Tycker vissa människor beter sej jävligt pissigt, och det e fan inget jag kmr glömma!! Jag blir bara irriterad på sånt.

Funderar på om jag ska besöka huvudstaden imorn. Mina skor fanns såklart inte kvar här hemma, så jag tänkte åka upp o kolla i Sthlm! Men jag har inge sällskap. Tycker det är rätt tråkigt att vandra runt själv.. Men får väl se hur det blir! Om det är nån som vill joina är det bara slå en signal!

Nehepp, ska väl fortsätta mitt TV-tittande nu.
Bajsklutt hejdå!

Förresten Nina, våran dröm kanske går i uppfyllelse. Läs
här!


Kommentarer
Postat av: blivande shopaholic

ååååååååååååh va glaad jag blir!!!!!! Hoppas,hoppas,hoppas. Asså om dom där affärerna kmr hit kommer dom slå ut hm,gina o alla de andra rejält på en gång!!! Åh vad jag älskar dom där affärerna!!!!!!!! Hahaha mitt brev kanske bidrog lite :D haha nu blev jag helt hypad!!!!

2009-02-08 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback