Alla hjärtans-dag kaos

Idag firade vi alla hjärtans dag på dagiset. Alla avdelningar var öppna och barnen sprang runt som galningar. Jag hängde mest inne på "disco-avdelningen" och shakade med alla barnen. Haha man fick sig några goda skratt!!
Annars rullade dagen på som vanligt. Slutade vid tre och mamma kom o hämtade mej. Vi åkte o handla lite på MAXI o sådär! Sen har vi käkat och inte gjort mkt mer.
Eller jo förresten, jag bröt två naglar idag på praktiken, och jag som va så glad över mina superlånga fina naglar. Jag va nära på att börja gråta. Så när jag kom hem var det bara att klippa av alla (hur snyggt är det o gå med två superkorta naglar medans alla andra är skitlånga liksom) och så filade jag och fixade dom. Hade en liten begravning för dom oxå haha..
Lackade om dom oxå, det behövdes. Det blidde svart färg denna gång. Tkr det är grymt snyggt. Speciellt på lite kortare naglar. Så det passar ju perfa på mina nu!
Ja det va ju väldigt intressant fakta haha!!

Imorn är det ju iaf fredag. Det blir praktik från 7-13.30.. Sen ska jag nog hem o duscha o sådär. Klockan sju tar jag bussen ner på centralet och sen tåget tillsammans med Cilla, Jennifer och Anni. Vi ska nämligen på 25-års partaj. Ska bli skitkul med lite nytt folk. Men jag kmr känna mej som en liten tönt-fjortis med mina 7.0er där bland alla män hahaha.. Tur att min megamutta Cilla är med :)! Men jag kmr nog känna mej som hemma. Är ju lite man av mej haha...

Nu ska jag kolla på det där Knutby programmet. Om jag inte blir för rädd och byter kanal! Det är ju typ Sten Frisk varning på det där.. VAR HÄLSAD! Hahaha..
Nej, ska sluta skriva massa bajs nu!

Adjööööken!

Bjussar på en video på Liam när han dansar. Hahahah, den ungen asså! Filmade den igår. Dom åkte förövrigt hem idag :(! Buhuuu...
Bäst i slutet ju... Söööööt jäkla skitunge han e!




Kommentarer
Postat av: Elina

hahah fan va söööt unge asså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback