Torsdag

Idag blev det stan igen. Jag och mamma åkte ner på förmiddagen. Vet ni när jag gick upp??? KLOCKAN TIO :O. Hur klarade jag det haha. Men jag gick och la mig rätt tidigt igår, vid två typ, så det va nog därför.

På stan lämnade jag tillbaka Breaking Dawn. Skulle låna någon av dom andra böckerna på engelska men de fanns inte inne. Buhu! Efter det gick jag och lämnade tillbaka min tröja och köpte tunikan från Lindex.
Sen gjorde jag syntest. Jag såg utmärkt höhö. Tog typ fem minuter.
Efter det köpte vi med oss Nancy's och åkte hemmåt.

Har setat här och hållt på med körkortspapprena. Komplicerat ju! Jag har också beställt hem hela the twilightsaga moahaha. Det va mamma som sa. En tidig julkapp hihi :)! Så nu är jag mycket glad.
Om typ 1½ timme ska vi bege oss till Vilmas skola. Det är nämligen luciauppträdande idag. Mysigt!

Ha en bra torsdageftermiddag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback