Sleepy sunday

Usch vilken seg söndag det har varit idag. Har inte gjort mycket idag alltså. Kollat på tv, läst, suttit vid datorn. Väldigt ansträngande saker alltså.

Nu sitter jag och kollar på Anna Ankas jul. Tål inte den kvinnan. Men det finns inte mycket annat att kolla på. Klockan tio hade jag sett fram emot Paradise Hotel, men kollade tvplaneten.se nu och såg att det inte var nå Paradise idag. VARFÖÖÖR?!??!?! Nån jävla skitfilm istället. Fattar nada.
Får väl kolla Coyote Ugly som man inte alls har sett en miljon gånger och typ kan utantill. Jaja!
Imorn är det måndag. Har zero planer. Kul kul!

Nej, hade väl inget speciellt att skriva. Bjuder på två bilder som jag blev typ kär i. (Ni som inte läst alla Twilight böcker och inte vill spoila nånting ska inte titta haha)




Det var EXAKT såhär jag föreställde mig Renesmee när jag läste boken.

Helt på pricken. Så jäkla söt!



Den här bilden är också så hilma fin. Jacob och hans Renesmee. Åh :)!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback