My room

Jag vill göra om mitt rum. Måla om köpa nya möbler och allt sånt där. Vill ha det fint. Nu är jag så galet trött på mitt rum. Kanske för att jag spenderar nästan all min tid här.
Jag vill antingen ha ett mörkt mysigt rum med murriga färger och massa kuddar och filtar. Eller så vill jag ha det jätte ljust, vitt, och sen massa fina "gammeldags" möbler. Lite romantisk stil typ. Somrigt och fräsht.
Men jag är sämst på sånt där. Inredning är inte min starka sida. Är inte lika duktig som min kära syster Linda som alltid har det så mysigt hemma.

Jag har också funderat på att kirra ett Twilightsaga citat på väggen. Det finns så många fina ur böckerna. Det skulle vara fint att måla upp det på någon vägg med samma teckensnitt som filmernas titlar. Jag är mycket sugen höhö. Det svåra blir bara att välja ut ETT citat.




Kommentarer
Postat av: Linda

citat 1, 2 och 7 =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback