Movies

Har precis gråtit mig igenom filmen "Vid din sida" som gick på fyran. Spelar ingen roll hur många gånger man ser den filmen. Man gråter alltid lika mycket.
Nu funderar jag på om jag ska sitta uppe och titta på "Mannen med järnmasken" som börjar nu (ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR den filmen!!) eller om jag ska lägga mig och läsa och somna i "tid". Hmm......
Åh, varför måste alla braiga filmer vara på nätterna för??? Irriterande. SHIT mitt hjärta bara hoppa till när jag hörde MUSE låten från Twilight på TV alldeles precis nu. Den låten från baseball scenen.. Samma sak när jag gick på stan och hörde samma låt inne på BIKBOK. Blev helt chockad. Så fort nånting som har med Twilight att göra, uppenbarar sig så typ stannar mitt hjärta haha.

Nej, jag ska nog skippa filmen och lägga mig och läsa och sova samma tid som jag brukar. Runt fyra då alltså. Åh, nu börjar filmen :(. Jag dör!

Jaja, nu pratar jag bara i nattmössan.

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback