Long time ago

Länge sen jag skrev här känns det som. Senast var väl juldagen, som förövrigt var spårad, galen, KALL, aa allt möjligt höhö.
Har även vart på världens jävla klänning safari. Jag ville ju ha MIN klänning. Men igår när jag och Elina var i Sthlm, där jag var helt säker på att den fanns, hittade vi den iiiiiingenstans. Jag var även på intervju igår. Håller tummarna hårdare än någonsin. Detta jobb verkar så jävla kul.

Iaf, vi var i Sthlm från 10 på morgonen, till klockan fem på eftermiddagen. Mina fötter va d ö d a... Men vi gav oss inte. Istället tog vi tunnelbanan till Skärholmen i hopp om att hitta klänningen där. Men nej, den turen hade jag inte. Men fick iaf med mig ett par skor. Vanliga svarta pumps. Skitsnygga. Elina köpte likadana haha. Ovanligt att vi gillar samma skor.

 

Idag tvingade jag mamma att åka runt på alla små H&M butiker, typ Kungens Kurva, Huddinge och Tumba. Och vet ni, JAG HITTADE KLÄNNINGEN!!! Inne på H&M i Huddinge hittade mamma den. Helt sjukt glad jag blev. Efter allt jävla slit haha. Vi åkte även förbi Skärholmen där jag försökte hitta nå fina smycken. Utan resultat :(.

Men, nu tror jag iaf att jag är redo för nyår. Hoppas på att det blir bra, annars hoppar jag fan från en bro efter allt slit. Säger bara en sak, hoppas jag har ett par hela strumpbyxor i byrålådan. Har inte ett öre kvar att slösa på något höhö.

 

Nej, nu ska jag nog prova klänningen igen. Gjorde aldrig det i butiken så jag hoppas den sitter lika bra som senaste gången jag provade den haha. Jobbigt om den sitter asdåligt.

 

Adjöken!

 


Bild från juldagen hahaha. Dock fattas Tessan, men jag tror det är hon som är fotografen :D!


Kommentarer
Postat av: Therese

yes, jag som är fotografen ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback