I'm in loooooove

Idag har det varit en SNÖIG dag. Dagen började vid halv tolv (skulle gått upp en timme tidigare egentligen, men var så äckligt trött). Då gick jag ut mer Tyris på en gång. Sen klädde jag på mig och fixade mig för en tur på stan. Sen gick jag och Tyra och mötte Elina, sen lämnade jag Tyra och jag och Elina tog bussen ner på stan.
Vi gick runt överallt, tittade i affärer. Provade massa fina nyårsklänningar på H&M. Och då blev jag kär. Har älskat denna klänning sen jag såg den första gången. Och den var sååå mkt finare på. Jag MÅSTE ha den på nyår. Annars kommer jag stanna hemma. Jag ber till gudarna att den finns kvar efter jul. Annars vet jag inte vad jag gör.



Efter att vi gått i alla roliga affärer satte vi oss på Nancy's. Satt där i typ tre timmar. Äckligt gott som vanligt. När ska jag tröttna på den där jäkla mackan?
Vid sju åkte mamma hem från jobbet och hämtade upp oss på stan. Vi hade tänkt att gå hem, men mamma räddade oss i nöden. Skulle sett ut som en snögubbe efter en promenad hem.

Nu har jag precis kollat klart på Ugly Betty. Sitter och tänker på juldagen och nyårsafton. Vill verkligen att det ska bli bra. Det måste bli bra. Känner mig sterssad inför allting. Fattar inte varför.

Nej, nu ska jag tvätta bort sminket och kanske sätta på en film. Kan ni gissa vilken moahahaha? Twilight såklart...

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback