I made it!

Idag var jag uppe med tuppen. Klockan halv åtta ringde klockan. Ville jag dö eller ville jag DÖ! Men jag kom upp. Dock försov sig mamma och Vilma. Så typiskt dom. Men jag väckte dom och Vilma kom iväg till skolan.
Efter det åkte jag och mamma till Östertälje och ställde bilen där. Sen tog vi tåget till Sthlm. Skulle nämligen på arbetsintervju idag. En tjänst som personlig assistent.
Jag visste inte riktigt vart det låg, men mamma sa att hon visste. Så jag litade på henne. Vi började gå mot gamla stan, sen runt hela skiten och sen till gallerian. Då frågade mamma om vägen, och vi följde den och kom tillbaka till Åhlens (där jag hade trott att det låg ända från början, men hade litat på mamma). Så vi hade gått världens omväg haha. Men som tur va hade vi tid på oss. Kom tillochmed 20 min innan intervjun började.

När jag satt där i väntrummet höll jag på att dö av nervositet. Det kändes som att sitta o vänta på tandläkaren haha. Samma känsla. Ville bara att det skulle vara över. Men som vanligt ska jag göra allting 20 gånger värre och förstora upp allting. Intervjuen gick helt okej. Dom var jätte trevliga och allting. Så nu är det bara att hålla tummarna. Men man vågar inte hoppas på för mkt, för då blir man bara besviken. Men som sagt, jag håller tummarna.
På vägen hem köpte jag och mamma med oss fika på tåget, och jag kunde ANDAS ut!

Idag blir det lite mer luciafiranden. Klockan tre har Affie uppträdande på dagis, och klockan fyra är det Ebba och Noras uppträdande. Ska bli mysigt nu när det har kommit lite snö. Man kanske får dom där julkänslorna som verkligen inte finns nu.

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar. Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: elina

BRAAA GJORT JOHANNAA, ja tror på dej!<3

2009-12-14 @ 13:40:46
Postat av: Nina den fina

HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!!! Om dt inte skulle funka så kan jag kanske ha en lösning till dig,hör av mig snart!!!! puuuuuusssss........jätteduktigt av dig!!!

2009-12-14 @ 14:45:33
Postat av: Therese

Åh vad roligt. Jag hoppas att du får det :) :D:D:D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback