Christmas day

Jahapp, då var julafton över. Vi åkte ju upp till Dalarna tidigt igår. Va framme runt elva-tolv. Firandet hade vi hos Johans syster. Dom blev nog lite chockade när familjen Schwerin kom med sitt LASS med paket. Vi fick knappt plats i bilen på vägen upp till Dalarna haha.
Det var iaf mycket mysigt, tomten kom på besök med häst och släde och allt. Ungarna blev helt extas. Speciellt Liam haha.
Vid nio-halv tio åkte jag, mamma och Vilma hemmåt. Elin stannade kvar där uppe :). Va hemma runt tolv. Deckade i sängen vid ett. Va så sjukt trött efter tre timmars sömn natten innan.
Tack allihop för en supermysig julafton, och TACK för alla paket ♥!

Idag vaknade jag efter tretton timmars sömn (vaknade alltså för en halvtimme sen höhö). Så nu är jag fit for fight inför kvällen moaahhaha. Är fett taggad. Ovanligt taggad. Det kmr bli så jävla bra! Hoppas Maria har kirrat lakritsshots som förra juldagen. Då ere jag som slickar upp sista droppen haha.

Nej, men nu ska jag leta lite bra musicooo till kvällen. Vet inte riktigt när det bär av till Maria, men det blir nog runt sju-åtta kanske.

Hoppas ni får en mysig juldag allihop♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback