Tisdag

Idag gick jag upp vid elva. Käkade frulle och lite sådär. Packade ihop tröjan som jag skulle skicka iväg också. Sen åkte jag och mamma till MAXI och skickade iväg den. Vi åkte förbi Skopunkten också för att jag skulle se om mina stövlar fanns, och det gjorde dom. Så jag bestämde mig för att slå till. Jag måste ju ha ett par vinterskor. Mamma köpte ett par skor till Vilma också, så då fick jag välja ett till par gratis :D! Jag valde ett par andra höst/vinterskor.. Dom va skitsnygga på!
Vi va hemma vid halv två och då gick jag ut o satte mig i solen. Fick lite panik för att jag inte hade solat på hela dagen, så var tvungen och sitta en stund i solen. Jag gav upp vid fyra! 
Sen dess har jag bara suttit här. Funderar på om jag orkar städa mitt rum, men jag är nog för hungrig för det. Kanske efter maten höhöhöhö...

Adjöken!
 

Boots från Skopunkten.com

Boots från Skopunkten.com

Va tvungen att köpa båda skorna i storlek 39. Fick inte i foten annars, för det var ingen dragkedja. Dom e asstora i foten, men de e bara ha några mysiga sockar på sig :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback