Release me

Idag ringde klockan vid tio. Jag va äääckligt trött, men jag pallrade mej upp och gjorde mej i ordning. Sen tog jag bussen ner på stan och mötte Nina utanför Nancy´s. Det var så jäkla kul o se henne igen. Vi pratade käkade och pratade om massa saker. Vi bestämde att vi skulle ta en fika igen snart, men då måste Cilla joina. Trion måste återförenas.
Efter vi sagt hejdå så mötte jag upp syster Fiiiia och syster Eeeelin, och Alfons såklart. Vi åkte hem till Fia och satt där ett tag, sen skjutsade dom hem mej och Elin.

Sen jag kom hem har jag bara gosat med Tyris och letat jobb på Platsbanken. Usch, så jävla deprimerande. Måste skriva ett bra fucking CV också. Tror jag ska be syster Elin och hjälpa mig. Hon är bra på sånt :)!
Nu har jag gett upp jobbletandet och sitter o kollar på America's best dancecrew. Hungrig är jag också... Åh!

HAJDO!

Vila i frid lilla Eskil ♥

Kommentarer
Postat av: Elina

<3

2009-08-24 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback