Now I'm alone again

Nu har min kära vän Elina åkt hem. Hon kom hit viiiid typ kvart över fyra, sen traskade vi ner på stan och bara gick runt lite. Allt var ju stängt men det visste vi ju. Satte oss vid Maren ett tag och njöt av kvällssolen. Sen blev det lite kyligt, det märks att sommaren är påväg mot sitt slut...
Mamma hämtade upp oss på centralen när hon var på väg hem från jobbet. Så åkte hon till MAXI med oss och vi köpte guuuuuudis. Och chirre med dirre såklart!
Sen åkte vi hem och kollade på fiiilm. Hade sett några dagar innan att filmen Thirteen gick på TV4 film idag vid halv åtta, och när jag sa det till Elina blev hon avis och ville också se den.
Efter filmen glodde vi lite på TV o sådär. Elina va så jävla trött så hon nästan deckade i soffan! Ovanligt hahaha... Så hon tog bussen hem nyss!

Nu sitter jag här och kollar på Scary Movie. Känner att jag är lite irriterad på vissa människor. Ibland känns endel så falska. Tycker det är rätt dålig stil, därför orkar jag inte ens dra upp det. Men men! Tur att man har vissa underbara människor i sitt liv...

Nej, nu ska jag sluta snacka bajs. Ha ett bra liv!!


Kommentarer
Postat av: Elina

tack för lördagen biniz =). ja somnade på bumset när ja kom hem mahahah

2009-08-16 @ 19:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback