Kan man vara mer sliten? Festcelibat nästa...

Usch, känner mej helt död idag alltså. Gårdagen var som den var. Inga kommentarer. Mamma var en hjälte som vanligt o kom o hämtade mig! Hon är bra hon ♥.
När jag kom hem från krogen igår la jag mig i sängen och grät. Vet egentligen inte varför jag grät, men det bara spruta tårar. Fast, egentligen vet jag nog varför. Och har man alkohol i sig kan man lixom inte kontrollera sig! Känner mig bara så trött på allt och alla, inklusive mig själv.
Vaknade iaf idag med helt rödsprängda ögon. Såg ut som jag hade knarkat sönder mig eller nåt haha.

Har inte gjort ett piss idag. Kollat på Americas Best Dance Crew och läst massa bloggar! En sak som skulle kunna rädda den här dagen lite är Kolgrillen. Så snälla mamma HÖR MIN BÖN! Heehee...

Ciao!


Förresten så måste jag säga att jag längtar så sjukt mkt till nästa fredag. Alltså inte nu på fredag, utan fredagen efter. För dååååå, då blir det GRÖNAN för hela slanten. Syster Linda o co kommer ner från Dalarna och så blir det lite Family time på Grönan. Jag hoppas Joline och Vilma är 1.40 så dom får åka allt så jag har nån att springa runt med där. Jag är sån som vill åka så mycket som möjligt så snabbt som möjligt. Ni vet, typ springa mellan karusellerna. Åh, I LOVE GRÖNA LUND!


Extreme är lätt EN av favoriterna på Grönan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback