Jag saknar er så det gör ont


♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Nina

Samma här! Saknar er så otroligt mkt!! :(

2009-08-14 @ 17:42:23
Postat av: Anonym

Ja de e heeeelt galet! Asså jag fick värsta spasmerrycket här om dan ( fråga Thomas haha). Jag börja prata om myggan o allt möjligt o jag kände hur tomt de e utan er. O förresten så va jag oxå på grönan me konfirmanderna förra veckan o i spegelhuset såg man ut som myggan i en spegel o jag dog, o vart var du?:D Vi måste verkligen styra upp en galen kväll, jag har haft fullt upp, men nu e jag ledig på helgerna iaf:D Kyssar i din fina organ orkan<3<3<3 AHHHHGRRRR:D

2009-08-18 @ 17:29:26
Postat av: Anonym

Ja de e heeeelt galet! Asså jag fick värsta spasmerrycket här om dan ( fråga Thomas haha). Jag börja prata om myggan o allt möjligt o jag kände hur tomt de e utan er. O förresten så va jag oxå på grönan me konfirmanderna förra veckan o i spegelhuset såg man ut som myggan i en spegel o jag dog, o vart var du?:D Vi måste verkligen styra upp en galen kväll, jag har haft fullt upp, men nu e jag ledig på helgerna iaf:D Kyssar i din fina organ orkan<3<3<3 AHHHHGRRRR:D

2009-08-18 @ 17:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback