If you're not in, you can't win

Idag har jag passat Tyris. Vi har mest sovit och gått på promenader hela dagen. Hon lyckades dreggla ner hela min säng. Mysig hund det där!
Vid fem åkte jag ner på stan och mötte Elina. Traska runt en stund på stan. Skulle prova min älsklingsjacka, men hittade den inte inne på H&M. Den är säkert redan slut! Fuck säger jag då. Måste till Skäris snarast.
Istället tröstshoppade jag en flanellskjorta på BikBok! Skitsnygg. Har letat efter en sån skitlänge. 300 spänn gick den på. Inte mkt, men för mej känns det som miljoner. Ångest ångest!
Vi avslutade iaf stanrundan med en Nancys. As usual.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska upp tidigt imorgon och gå på en prommis. Jag tror mamma går med Vilma till skolan vid åtta tiden. Så funderar på om jag ska be henne väcka mig då så jag kan traska med och sen gå en lite längre prommis. Måste komma igång med nån slags träning. Och Friskis kort har jag ju INTE råd med. Så det får bli prommisar. Och jag hatar o gå svettpromenader på dagarna när hela Södertälje är ute o går, så det får bli tidigt på morgonen.
Nej, ska kolla Big Brother och sätta in lite ny musik på min gamla MP3 som jag hittade. Ingen prommis utan lite music...


The new shirt. Ser skitful ut men den e skitsnygg :)! Älskar färgerna..



The jacket! Jag MÅSTE ha den. Undra om man ska beställa den istället? Hmm... Nej, jag vill prova innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback