Helt sluuuuut

Gud vad trött jag är. Känns som jag har haft värsta workouten idag! Men allt jag har gjort är städa rummet, och gått på stan. Haha! Det är illa när man känner sig utmattad efter städning och shopping.

Iaf, jag mötte Elina efter att hon slutade jobbet. Runt fem tiden! Vi gick direkt till Nancys och tog en fika. Sen vandrade vi runt på stan. Elina var ute efter lite nya saker. Själv hade man inte ett öre att shoppa för, även fast jag hittade massa fint. Speciellt skor.. I LOVE SHOES!
När klockan blev sju och vi avslutade våran stadsvandring skulle vi bestämma nånstans att äta. Ingen av oss var sugna på Donken (konstigt nog), så vi traskade upp till Kolgrillen och köpte med oss mat. Riktigt gott var det!

Nu sitter jag och tittar på Big Brother. Känner mej helt död.  Imorn blir det stan igen, Elina hann inte kolla ordentligt haha. Sen blir det hem och börja fixa inför kvällen. Då blir det PARTYPARTY! Fyfan vad jag har längtat efter den här lördagen. Har kirrat 20krs bille också. Fifaan vad bra!

Nej nu ska jag krypa ner i soffan och fortsätta glo på BB..

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKOJA INDEEEEEEEEE, då blir fucka ur totslt bennu!

2009-08-28 @ 23:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback