Trött som bara den

Gud vad jag är seeeeg! Man blir trött av att jobba med projektarbete en hel dag..

Klockan elva idag kom mina kära kompanjoner Nina och Cilla hit. Vi satte igång med en gång, och vi var faktiskt riktigt effektiva för en gång skull! Ibland blir jag lite rädd för oss när vi får våra cpryck hahaha, störda, men annars rullade det på rätt bra!
Nu känns det mycket bättre inför projektarbetet. Innan hade jag riktig ångest..
Vi satt enda fram till klockan sex o jobbade, så nu e jag helt slut.
Men bara så ni vet, på måndag 20/4 klockan 18-ca 19.30, i Igelstavikens samlingssal, hålls den bästa konserten ni någonsin kommer få se. Inträde kostar 50 kronor, men alla pengar går oavkortat till Barnfonden (VI BEHÖVER BESÖKARE!!). VÄLKOMNA!

Nu har jag precis käkat och målat naglarna. Har sån extrem ångest inför imorn. Klockan 13.15 ska jag till tandis. Jag kommer DÖ! Jag vill verkligen inte.. Vill bara att det ska vara över. Usch, usch, usch!!! Skulle göra vad som helst för att ha det överstökat NU!

Efter det tror jag att jag, mamma och Vilma ska åka runt och köpa lite hundgrejor till voffsingen. Läääääääääääängtar till lördagen!

Nej, nu tror jag att jag ska börja med Gunnis APU-uppgift som skulle vart inne för läääänge sen. BRA GJORT!

Hej!


THE TRIO!!

Kommentarer
Postat av: TessanSessan

haha vad duktig du är som gör APU uppgifterna nu ;) Jag skulle gärna komma och titta men jag jobbar :/ fasen.

Postat av: MalliBrilli

Skulle gärna komma och titta men ert inträdespris är lite väl to high, så en fattigjon som jag kan inte komma :)

2009-04-16 @ 20:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback