Spårad men SJUKT KUL kväll!

Jag vet inte vart jag ska börja. Det var så jääääkla kul igår! Världens bästa studentskiva. Fyfan va lyckat allt blev. Alla var fulla och glada, och dansade som galningar. Jag tror inte jag har druckit så många shotar på en o samma kväll.
Känns lite sorgligt att det är över nu. Men ååååååh fan va kul det var!
Roligast var när nån berätta att Lars, en kille i klassen, hade typ kramat min syrra bakifrån och trott att det var jag, sen börjat dansa med Ninas syrra bakifrån, och trott att det var jag. Asså jag grät av garv när jag hörde det!


Va hemma vid halv fyra o somna på stört. Va inte allt för bakis idag faktiskt. Inte som vissa andra... Höhö! Pallrade mig upp till svenskan som va viktig att komma på iaf. Den va ju kl två så då hade jag piggnat till. Efter den lektionen gick jag o Nina till Nancys o käka baksimat. Juste, kom på att chokladbollen ligger kvar i min väska. Orkade inte käka upp den!
Annars har det inte hänt mkt idag. Kollat igenom alla galna bilder från gårdagen haha... Dom kmr upp sen!

Nej, nu ska jag hämta min boll och glo på tv. Imorn blir det kanske utgång igen. Men fan, systemet är stängt imorn! Får se hur det blir. Och förresten, på söndag fyller jag år. Har typ inte tänkt på det alls! Men men, 19 känns ju inte så jätte speciellt.

GLAD PÅSK ALLESAMMANS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback