Söndagsnatt..

och jag är uppe fortfarande! Kollade hela säsong två av The Hills, sen har jag suttit o läst lite gamla inlägg här i bloggen. Ganska kul o titta tillbaka ibland faktiskt.

Just nu skulle jag vilja gå o sova, men det går inte. Känner ingen trötthet. Istället känner jag mej avslagen och tom. Jag funderar på en massa saker, som bara gör att jag känner mig tyngre och tyngre. Hur blir det med projektarbetet? Vad händer efter studenten? Hur ska jag ha råd till allt? Vad vill jag plugga vidare till? Varför händer inte det mig?
Så mycket frågor men så lite svar. Känner mej bara förvirrad och konstig. Men jag antar att det tillhör åldern. Man har liksom inte "hittat" sig själv än.

Nu tänkte jag iaf kolla igenom bilderna från min och Elinas turkiet resa Aug -07. Det var dom två bästa veckorna i mitt liv! Då var jag riktigt lycklig.



Kommentarer
Postat av: Elina

skoja inte, den var en UNDERBAR RESA! <3

2009-04-14 @ 17:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback