Så var födelsedagen snart slut

Kalaset är över och man är ensam i rummet igen. Tack allihopa för fina presenter och alla sms och sådär!
Det är ganska kul när man tänker på vilken skillnad de är på födelsedagarna nu, och när man var mindre. När jag va mindre kunde jag knappt sova natten till min födelsedag. Jag va så förväntansfull och nervös så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Imorse när jag vaknade vände jag på mej och sov några timmar till. Det är liksom inte samma sak! Men det blir väl så när man är äldre antar jag. Känns liksom inte lika speciellt längre. Och nitton känns ju inte så stort o fylla heller! Men nästa år, då smäller det..

Nu ska jag kolla lite på The Hills och drömma mig bort bland alla fina kläder och snygga människor. Imorn blir det en tråkdag igen. Ring om ni vill hitta på något!
Fan va desperat man låter haha...

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback