Onsdagsfika

Efter all uppståndelse med voffsingen behövde jag avreagera mig på nån. Så Elina och jag tog en fika på Nancys vid fyra. Elina bjöd för jag är luspank! Satt där och snackade o sådääär..
Efter gick vi en snabbrunda på stan. Impulsköpte en BH och en "pyjamas", det var ett linne och shorts. Tyckte det var så sött :)! Men behövde jag det? Nej....
Sen blidde det bussen hem.

Nu sitter jag här och tänker på vovven som vi hämtar på lördag. Kan inte förklara hur mycket jag längtar. Vi ska åka vid halv nio ner till Borås där sötnosen finns. Vi har besämt att hon ska heta Tyra (inte som Tyra Banks, utan med svenskt uttal höhö), det var mitt förslag moahaha.
Men innan det där roliga händer så måste jag gå igenom nåt heeeemskt. På fredag ska jag till tandis. JAG VILL INTE! Har haft sån äcklig ångest hela veckan. Min tandläkarskräck blir bara värre och värre. Jag kommer sitta och skaka i väntrummet. Har haft riktigt ont i magen inför den dagen! Men tänker jag på lilla vovven hela tiden, så kommer jag klara det :)!

Nej, nu ska jag titta på Room Service, sen blir det Grey's Anatomy och sen Fråga Olle :)!

Ciao!

Mina inköp idag :


Äntligen en FIN BH i min storlek. 149kr på H&M!



Sovoutfit, 149kr på H&M!


Kommentarer
Postat av: TessanSessan

åhme :/ jag ville ju fika med dig, jag kunde bjussat dig också :( dissare....

Postat av: TessanSessan

ome. :/ förlåt då :P nån annan gång:D

2009-04-16 @ 18:23:21
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback