Onsdag

Blev ingen skola för mig idag. Känner mej helt död! Mitt huvud är inte okej. Har pluggat lite svenska och har precis gjort klart mitt manus till talet. Det suger verkligen. Känns iiiinte bra! Hatar när andra ska lyssna också, för då ere inte bara jag och läraren som vet hur sugigt dåligt det va haha... Sen blev det lite kort också. Det stod att det skulle vara i ca 5 minuter, men mitt är bara 3½ minut. Men men!

Nu ska jag snart skriva PM:et som man måste lämna in imorn också. Typiskt mig att göra allting dagen innan. Att jag aldrig lär mig!

Hej..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag :)

Postat av: TessanSessan

mitt är också bara runt 3 minuter så du är inte ensam.. sen tror jag att man inte håller tiden man har hemma heller. Antingen blir det längre eller ännu kortare för att man är så nervös..:P

2009-04-22 @ 18:33:17
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback