En dröm som blir sann

Ända sen jag var liten, och vi lämnade bort våran dåvarande hund Zimba, så har jag velat ha en hund. Varje år har jag skrivit, högst upp på önskelistan, att jag velat ha en hund. Men aldrig har jag fått nån! Tänkte mej typ som ett Lady&Luffsen moment där under granen. Att man får en liten vovve inslaget i ett paket.

Men vet ni? Vi har tingat en hund som vi ska hämta i helgen tror jag :). Jag är helt överlycklig! Känner mig typ gråtfärdig. Jag kan inte ens fatta att det är sant. Vi ska bli med hund :D!
Rasen är en blandning av tysk terrier och dansk/svensk gårdshund. Den blir inte högre än 30-40 cm, vilket blir perfekt för vi vill att Vilma oxå ska kunna gå ut med den och sådär.
Egentligen var vi ju ute efter en hane. Men efter att ha kollat igenom typ hela Blocket och Eniro, hittade vi ingen som passade. Så det fick bli en hona istället :)!
Så kom gärna med namnförslag. Sjukt svårt att komma på ett flicknamn tycker jag!

Här är en bild på nån av hundarna vi får:


Såååååå underbart söta!!! KOM MED NAMNFÖRSLAG :)..

Kommentarer
Postat av: Anonym

lilleman :)

Postat av: TessanSessan

åååh fan va söta !!! Hm.. Lillan? ;)Lisa? tjorven? haha

2009-04-15 @ 15:30:01
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej!

Nu har jag en tävling i min blogg, där jag lottar ut TWILIGHT dvd:n som släpps den 29 april! Var med och tävla så kanske JUST DU vinner den !



Kram

2009-04-15 @ 15:34:00
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du har en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-15 @ 15:35:39
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: TorrHumor - Bloggen

Tjena snygging :) Du har väl inte glömt bort att kolla in Sveriges nya humorsajt?



www.torrhumor.com ! Sveriges torraste sajt!

2009-04-15 @ 15:35:47
URL: http://www.torrhumor.com
Postat av: lisaaaaaaaaa

du ligger etta på kommetarer på www.blogg.se! :D du gjorde det iaf!

2009-04-15 @ 15:39:39
Postat av: lisaaaaaaaaa

skojja ;);)

2009-04-15 @ 15:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback