Ångest och nervös

Varför är jag rädd för att gå till tandläkaren? VARFÖR? Jag fattar egentligen inte vart min tandläkarskräck kommer ifrån. För några år sen  tyckte jag det var obehagligt att gå till tandis. Nu får jag panikattacker när den där kallelsen dimper ner i brevlådan, och har typ ångest ända fram tills det är över.
Och jag vet att jag har hål som ska lagas. Så då måste jag få dom där äckliga HEMSKA bedövningssprutorna uppkörda i käften. Jag kommer göra som Lotta på bråkmakargatan imorn. Vägra öppna munnen!
ÅÅÅH! Jag vill verkligen inte. Springer hellre naken på stan än o går till tandläkaren...

Nej, nu ska jag försöka sova ( lycka till med det).. Tänk på mig klockan 13.15 imorn och liiiiiid med mig!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback