Väldans mkt bloggande idag

Man märker när man har en tråkig dag. Då blir det mycket bloggande, för det finns inget annat o göra. Även om det är helt oviktiga texter så måste man skriva. Jag bakade iaf scones alldeles nyss typ. Dom blev goda :)!
Nu kollar jag på My name is Earl och funderar. Funderar på minnen, vänner, familj, utomlands, skolan, pengar, jobb... Allt! Allt finns i mitt huvud just nu. Jag skulle vilja ta ett sugrör o stoppa in i örat o låta nån suga ur alla tankar. Haha usch, det lät äckligt. Men aa, ni förstår vad jag menar..
Jag vill verkligen inte till skolan imorn. Verkligen verkligen inte! Tänk vad skönt när man tar den där fucking studenten. Jag skojar inte när jag säger att jag ska FIRA..
Aja, nu får det räcka med flumtexter för idag. Ha en bra natt..

Adjöken



Vissa minnen känns helt plötsligt bortglömda och inte längre betydelsefulla..



Kommentarer
Postat av: Elina

du aa de där me jobb kan ta si nånstans ja orkar int elängre med de!



åååh....................................

Postat av: fia

hej hej vilken fin bild på dig...så vacker du är din lilla skit unge!! jisses du är bara barnet allt det andra här i livet ordnar sig...tro mig!! lev i nuet det som kommer kommer...älskar dig pöss pöss

2008-09-15 @ 20:08:55
URL: http://ingeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback