Uttråkad till tusen

Ååååh jag får panik! Jag e så äckligt uttråkad. Skulle kunna springa en runda till stan och tillbaka, bara för att ha nåt o göra.
Dagen idag har varit seg o lång. Sista "lektionen" va projektarbete. Det kmr bli skitkul o hålla på med de faktiskt :)! Trion kmr kämpa till tusen :D. Fick ett fett jobbigt skrattanfall idag oxå när vi satt o diskuterade lite om projektet. Helt plötsligt börjar Cilla kalla mej för E-type för att jag i fredags råcka fucka min bena så jag såg ut som han. Sen sa hon att Nina va Magnus Uggla. Asså jag lovar, de va nära att jag kissade på mej. De typ spruta tårar haha! Sen konstaterade jag att Cilla va Runar. Kanske inte låter kul, men det va de.. Jag lovar!

Nej skriver bara massa ASCHEL (som Nyman skulle sagt) så jag ska väl ta o göra mej en skål glarre o glo på tvn. Skulle vilja sitta här längre men jag känner mej handikappad vid någon annans data. Känner mej lixom inte hemma!
Förresten så fick jag ett sms av Elajna idag. Hon skrev bla. att idag va den första dagen sen dom kom, som dom inte skulle supa hahaha. Dom va rätt slitna haha! Åh, jag längtar efter den där kvinnan asså. Har inte dampat med nån på länge nu. Dags o komma hem! Only four days left. Sen får jag höra allt kuligt som har hänt. Kommer typ börja gråta för jag kmr bli deprimerad för jag VILL OXÅ UTOMLANDS...

Aja, aschel va de som sagt.......

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback