Sunday

Ja, då var det söndag igen då. Ångestdagen som jag brukar kalla det! Men jag har faktiskt gjort nånting nyttigt idag. Har skrivit klart mitt tal i Engelska B. Man ska nämligen hålla ett tal om sitt drömjobb på tisdag. Och jag e inte alls nervös... Hahaha! Kmr typ bajsa på mej när jag står där framme. Det är bara för halva klassen men ändå. Det är på engelska, plus att de är människor från alla möjliga klasser. Inte bara våran! Men äsch, de går som de går. Säms tal har jag iaf skrivit! Typ inte alls som man skulle.. Meeen meen!

Prata lite me Elina på msn oxå. Hon verkar ha haft det trevligt i Törki :)! Skoja inte att jag e avundsjuk asså :(..
Nu sitter jag o kollar på Fab 5 och är svinhungrig. Jag tänkte skriva CV och coverletter snart oxå. De ska ju va inlämnat på fredag så de e väl bäst o sätta igång. Engelska B suger snopp!

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Elina

nuuuu är ja home lilleeeeeeeeee jånas:D:D::D:D:D:D:D::D:D:D::D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback