JAG VILL HOPPA AV SKOLAN!

Jag orkar inte me den här skiten längre. Det finns inget som motiverar mej längre! Det går inte o förklara hur äckligt fucking skönt de kmr bli när den här skiten är över. Jag tkr synd om alla som har alla äckliga skolår framför sej. Uschuschusch!
Allt är bara bajs just nu. Och inte blir det bättre att jag e hemma bland dom här idioterna. Ja, dom e verkligen idioter! Hatar allihopa här just nu. Förutom Vilma såklart!
Plus att mitt huvud när som helst kmr sprängas av den här äckliga huvudvärken och min hals gör sjukt ont när jag sväljer. Neggo-Johanna de e jag de! Iaf idag.

Iaf, så hade vi ju skolfoto idag. Det kändes väl sådär! Men det blir som de blir, de e ju bara heeeeeela södertäljes gymnasieskolor som ser. Efter skolan köpte jag med mej Nancy's och sen så åkte jag, Cilla och Nina till VG och berättade lite om vårt projektarbete o sådär. Dom verkade positiva så de känns skönt!
Sen gick jag hem o Cilla o Nina sprang till burren. Käkade upp Nancys mackan på fem sekunder. Sen la jag mej o sov.. Då va klockan redan fem men jag orkade inte bry mej. Hade ingen energi kvar. Så sov jag till halv sju. Lycka till o somna ikväll. Men jaja!

Nu ska jag försöka göra svenskan. Den e rätt lätt men jag orkar inte anstränga mej! Jag hoppas inte jag blir sjuk för jag måste komma imorn. Va ju borta förra onsdagen. BAJS PÅ ALLT!

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Elina

aa asså ja förstår inte att du orkar änns gå till skolan, så där var jag exaaakt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback