Ingen skola

Ne, de blidde ingen skola för min del idag. Sov typ 2 timmar inatt o när klockan ringde ville jag bara dö!
Har sovit o kollat på TV hela dagen typ. Inte orkar göra mkt mer. Mamma ringde tandläkaren oxå. Ska dit imorn klockan ett, så måste gå en halvtimme tidigare från skolan. Efter det måste jag möta upp Nina o Cilla för att försöka kirra lite grejer till vårt projektarbete. När vi va klara med det tänkte jag ta en runda på stan, får ju underhållet imorn så jag tänkte kika runt lite. Får gå själv om ingen har lust att joina:)?
Sen blir det hem o plugga samhälle.
Men det är morgondagen det, nu ska jag kolla på Family guy..

Puss

Kommentarer
Postat av: maria

I have youre boooks in my skåååp haha :D

Postat av: Elina

åååh om ja vores friskis så skulle ja juue!

2008-09-24 @ 18:25:45
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/
Postat av: fia

iiiiiiiii skulle inte du passa joline och liam i morgon?? kolla in våran blogg hahahaha

2008-09-24 @ 18:33:53
URL: http://ingeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback