Ge mej blandgodis nu

Jag blev akut sugen på blandgodis. Tänk er sånna där sura körsbär, eller jordgubbar, eller lakritsflaskor. Ååååh jag döör!

Idag hade vi ju vårat engelska tal i skolan. Det va fett nervöst! Men de gick väl helt okej. Nu är det gjort iaf! När vi skulle käka bjussa kääära syster Fia mej på en macka o cola. Mina systrar e räddare i nöden i skolan just nu när jag inte har en enda krona i plånkan.
Sista lektionen var teckenspråk. Asså ååh de e så kul :D! Det är prov nästa vecka, men jag tkr typ det ska bli kul. Man lär sej så snabbt. Och de e lixom KUL o gå på lektionen! De e inte ofta man känner så haha.
Klockan 16.20 slutade vi o begav oss mot tåget, självklart vare förseningar.. Va hemma typ kvart över fem.

Nu sitter jag här o känner hur äckligt trött o seg jag e. Jag vill bara ha min godispåse och mysa i soffan med en bra film. Men nej, nu ska jag göra arbetsmiljö och säkerhet som vi har läxa i tills imorn.
Efter skolan imorn ska jag passa Vilma. Vi ska käka på Nancy's o gå runt lite på stan :)!

Nej, läxan va de ja..

Hejjjjjj

Kommentarer
Postat av: Elina

ja vill oxååååååååååååååååååååå ha!!!

Postat av: Therese

tuuuur att du skrev att vi hade läxa.. hade glömt den.. ! haha

2008-09-16 @ 20:30:43
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback