Ever thine, ever mine, ever ours

Ja jag kollade på Sex and the city filmen igår igen :). Den e ju så bra! Innan det kollade jag o mamma på Lilja forever och Kocken som gick på tv. Men sen blev mamma trött och då kollade jag på Sex and the city filmen eftersom min tv inte vill funka :(. Kom i säng vid tre tiden tror jag.
Vaknade tolv idag. Skönt utvilad. Gjorde precis klar CV och coverletter. Hoppas hon inte dödar mej för att de skickades in 2 dar för sent. Bättre sent än aldrig, visst?

Aja, nu funtar jag på om jag ska städa mitt rum. De ser förjävligt ut. Men jag orkar inteeeeeeee! Jaja, ha en fortsatt trevlig söndag bajskorvar.
Juste, har teckenspråksprov imorn. FÅR INTE GLÖMMA!


Kommentarer
Postat av: Elina

hihi åååh vill osså se den juuuu, har inde sätt den än:/

Postat av: fia

hej har du hittat kameran din?? hahahahhaa fy fan hade velat sett dig...mmoooahhahahhha

2008-09-21 @ 15:49:56
URL: http://ingeberg.blogg.se/
Postat av: Therese

just jävlar , har ju jag med, och jag vet inte ens vad vi ska ha prov på :(

2008-09-21 @ 20:46:17
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback