Beep beep

Hatar den där nya jävla MQ reklamen med Brolle. Cillas Brolle hat har smittat av sig nu. Hatar honom och det blir bara värre o värre av den där reklamen!

Aja, nu sitter jag här o småpluggar lite på teckenspråk. Vi ska ha prov på alfabetet, siffror, färger, djur och kläder. Kan det mesta men de e alltid bra o repetera lite :)!
Såg ni på "hål i väggen" förresten? Asså jag satt o asgarva. Ojojoj!

Elina har berättat lite mer detaljer från i fredags. Haha då fick jag värsta flashbacken att jag träffade en gammal klasskompis från Oxbacken.. Jonathan hahaha! Jisses. Helt sjuk kväll asså.. Elina har aldrig sett mej sådär sa hon. Usch jag skäms som en gris! O ändå hade vi inte druckit mkt. De e de som e så sjukt. Det är så jävla olika varje gång jag dricker. Ibland tål jag hur mkt som helst.. Ibland blir jag stupfull på en cider. Men nu blev de som de blev haha. Hoppas inte allt för många såg mej i det tillståndet.

Nu ska jag fortsätta plugga..
Pyyysss


Kommentarer
Postat av: Elina

nejdåå ingen fara jånas:D:D:

Postat av: fia

åhhh..vi som bara har bondtv jag vill oxå se hål i väggen!!!

2008-09-22 @ 08:58:42
URL: http://ingeberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag såg halva programmet, och det jag såg var så jävla kul!! :D

2008-09-22 @ 09:53:59
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback