Wiie jag e glad :)

Idag blev det skolan för min del iallafall. Va tvungen o gå på engelskan och så blev de att jag stannade på fotolekitonen oxå. Inte så ansträngande! Men min jobbiga feber e borta. Men halsen gör ont i huvet är fortfarande tungt. Men det känns bättre :).
Nyss hände en kulig grej. Jag gick igenom alla mina miljoner bloggar. Och tillslut kom jag till
http://www.gaybloggen.com. Där va jag med o tävla för ett tag sen. Man kunde vinna ett presentkort på KICKS för 150 kronor. Så jag tänkte varför inte :)! Och idag när jag läste såg jag att JAG hade vunnit. Jag vinner ALDRIG! Så då blev jag glad :D.

Imorn vill jag köpa min kappa. Jag vill verkligen ha den NU! Ska fråga mamma om hon kan betala halva, lr åtminstonde låna mej pengar så jag kan köpa den. Den kostar ju bara 600,men jag måste köpa busskort oxå. Och ska jag köpa båda, så försvinner mitt studiebidrag på en gång. Iiiinte så smart!
Planerna för helgen e inte många. Imorn skulle jag vilja gå ut. Men aa, de ser mörkt ut! Men på lördag till söndag, ska jag passa skitungarna Liam och Joline. Ska bli mysigt :)!

Nej, nu ska jag kolla om det blir nån jäkla mat här hemma. Jag e hungrig!

Pusss


Förresten, kan nån köpa detta till mej?
Klänningen e från forever21.com och skorna från gojane.com.




Kommentarer
Postat av: Therese

skin fin klänning och skorna med.. !! Grattis till vinsten, jag vinner inte heller nåt nångång .. haha

Postat av: Nicolas

snygga skor!

2008-10-02 @ 23:07:44
URL: http://nicolasg.blogg.se/
Postat av: fia

åååååhhhhhhhhhhhhhhhhhh så ja snygga skor...hmmm...men när skulle JAG kunna ha dom??? när jag går med alfons till dagis som alla andra super chica mammor i denna stad??? nej jag går i min mysdräkt hahahhahha

2008-10-03 @ 08:49:11
URL: http://ingeberg.blogg.se/
Postat av: johanna

åå, skorna!! men det måste göra otroligt ont att gå i dom ;)

2008-10-04 @ 20:04:42
URL: http://joand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback