Två listor

Vara för jag har så sjukt tråkigt så bjussar jag på två tråkiga och otroligt intressanta listor. Enjoy!

LISTA 1:


DAGENS VILL HA: Skorna jag visade i inlägget innan. Kan nån ge mej dåååå?!?!
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, tröja, nya skinnjackan, stövlar och mysig halsduk
DAGENS SMINK: Foundation, puder, mascara och rouge
DAGENS FRISYR: Utsläppt med mittbena
DAGENS HÄNDELSE: Äta Nancys. Mmmm!
DAGENS LÅT: James Morrison- You make it real
DAGENS PLANER: Dagen e ju över. Men mina planer är väl att snart gå o sussa höhö!
DAGENS SAKNAD: Pengar
DAGENS DUMMASTE: Att jag inte har mer pengar på mitt konto :(
DAGENS DROG: Pucko
DAGENS ROLIGASTE: När Linda berättade om mina dikter som jag skrev när jag va en liten fis. Jag asgarvade hahaha!
DAGENS FAVORIT: Alfons, Nora, Ebba, Vilma, Joline och Liam! Dom ungarna är alltid mina favoriter
DAGENS KÖP: Nancysmacka mahaha
DAGENS GODIS: Inge godis, åt glass förut :)
DAGENS HUMÖR: Helt okej. Trött typ..
DAGENS ORD: "HAHA"... Vi kallar det för ett ord :P

LISTA 2:

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att Prison Break va på Tvn :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sussade gott i min säng
Vad gjorde du för 15 min sedan: Läste lite bloggar
Det sista du sa högt: God natt :)
Det senaste någon sa till dig: God natt
Vad har du druckit idag: Cola, vatten och juice
Vad var det senaste du åt: Glaaass mahaha
Vad var det senaste du köpte: Hänt BILD
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit tror jag hahaha..
Vad är det för väder hos dig nu: Regn och rusk. Hualigen!
Godaste glassmaken: Choklad och jordgubb :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut
Sover du tungt: Ja, när jag e trött så går det knappt att väcka mej
Drömmer du mardrömmar: Ibland händer det väl
Trivs du med ditt jobb: Om man ändå hade nåt...
Favoritklädsel: Partyklänning.. Haha
Favoritlåt just nu:Finns ju så många
Vad ser du om du tittar till höger: Min vägg haha
Vad gör dig glad just nu: Att jag o tjejorna ska parta gärnet imorn!!
Vad ska du göra härnäst: Soooova..
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Uttråkad och seg
Favoritgodis: Gillar typ allt godis. Men inte sånna där med "öl" i som Vilma säger. Typ punchpraliner o sånt haha.
Kläder just nu: Mjukisar och T-shirt
Hur många kuddar sover du med: Tre stycken :)
Spelar du något instrument: Nope
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska, lätt haha
Vad är viktigast för dig: Att alla nära och kära är friska och glada.
Är du kittlig: Skoja inte haha
Snarkar du: Nepp, inte vad jag vet?
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: SPINDLAR, harskrankar, nattfjärilar, kackerlackor, tvestjärtar. ALLA insekter är äckliga. Förutom nyckelpigor :)!
Stökigt eller välstädat: Lite blandat är alltid bra.. Haha
Längtar du mest efter just nu: Sommar, pengar och utgången imorn :)


Nej, nu stänger jag av datorn och hoppar i säng. God natt på er!



Kommentarer
Postat av: Therese

älskar den där bilden !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback