Trötter

Så va man hemma i den här äckliga stan igen.. Igår åkte vi ju till Östervåla till Mattias föräldrar. Det va mysigt! Vi åt godis o kolla på Greys anatomi. Kollade lite på Tarzan oxå haha! Sen skulle Fia o dom sova så då fick jag o Elina gå in i "vårat" rum där vi skulle sova. Och där fanns de itne någon TV. Men vi låg o snacka om allting i typ fyra timmar! Sen deckade vi.

Idag ringde klockan nio. Vid elva begav vi oss mot Gävle! Där det va dags för Graffiti battle. Men innan gick vi runt lite på stan i Gävle. Fan va mkt affärer dom hade! Södertälje suger snopp. Köpte iaf en t-shirt på Gina, sen så köpte jag upp mitt presentkort från KICKS som jag vann :). Det blev 2 nagellack och ett läppglans!
Sen gick vi till platsen där battlen va. Två timmar stod vi o kolla på dom när dom målade! Skitkul tyckte jag :D. Ser så jävla lättt ut när dom gör det.
Tyvärr vann inte Mattias! Jag tyckte verkligen hans va finast. Men men! På hemfärden käkade vi donken

Vi va väl hemma runt åtta. Hoppade in i duschen och sen har jag bara suttit här. Är jääääätte trött och seg i hela kroppen! Ska nog sova tidigt ikväll.. Eller nåt!
Imorn är det ju fredag oxå. Wiiiee... Eller inte! Första ggn jag inte ser fram emot helgen för jag har NADA planer. Det finns ingen som vill joina mej på en utgång. Vet inte vad de har hänt med alla partypeople? Jaja, får väl ligga o dö här hemma as usual.

Nej, ska kolla på Tv4 fakta nu o fortsätta smaska på mitt godis.

Hajdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback