skorskorskooor

Jag skrev ju förut att jag ska köpa ett par stövlar på skopunkten så fort jag får pengar. Och jag läste idag att min kära vän Elina hade köpt ett par stövlar där. Så jag va nyfiken på vilka o bad henne skicka bild! Det visade sej att de va samma stövel hahahaha.. Hur stor e chansen att vi väljer samma skor av alla skor i den affären lixom. Hahaha de va lite kul! Men jaja, vi brukar ju köra på de där med samma skor höhö. Tyckte bara det va lite kul..

Längtar som en fucking idiot tills det blir fredag. Då får jag köpa skor och kanske nåt mer fint, får ju underhållet då maha, sen så ere ju LOOOOOOOOV oxå. Ojoj! Fuck vad skönt.

Nej, om man skulle sussa nu kanske... Japp så får det bli! Klockan ringer ju typ snart.. 6.15, zzzzzzzzzz!

Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Elina

haha jaa, de e väll alltid så när vi har varit på stan eller nått:P... åååh har ni loviiis, de visste ja inte:D?

Postat av: xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg. lägg gärna till den som en av era favoriter på bloggkoll.se och tipsa gärna andra :)

2008-10-21 @ 13:25:57
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback