Sjuk

Gick inte till skolan idag. Vaknade och va så jäkla frusen men ändå kokhet. Kände att jag hade feber! Plus att min hals är helt cp och jag hostar. Så jag skippade skolan. Känner mej helt död!
Har iaf gjort klart svenska uppgiften om gruppspråk nu. Skönt! Men nu har jag ångest inför imorn. Måste gå på engelskan imorn för vi har den där jävla skrivgrejan som jag inte fattar nånting av. Får verkligen ont i magen på riktigt av den där skiten! Hatar att gära något när man känner sej helt lost och inte fattar något. Men aja, de går som de går. Går nog bara på engelskan imorn och sen hem. Får se om jag har feber!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: fia

stackars liten...hoppas du blir bättre snart! krya på dig pöss pöss

Postat av: Elina

nee inte en sjukiiis till, hoppas d einte va ja soma smittade:(

2008-10-01 @ 18:20:53
URL: http://e
Postat av: Therese

tack johannishh din lilla skolkiish ;) haha :) krya på dig babe !

2008-10-01 @ 18:23:01
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback