Onsdag

Usch va jag e trött och seg. Skulle bara vilja lägga mej o sova o sova tills jag inte är trött igen. Men det kmr aldrig hända. Jag e fan alltid trött.

Meeee iaf, skön skoldag idag. Hade sovmorgon för vi hade ingen svenska, sen på Gunillas lektion fick vi sluta tidigare så vi fick lång rast. Sen slutade vi lite tidigare från Siwans lektion oxå. Fett skönt! Fick en väldigt bra nyhet idag oxå. Vi ska inte ha nån gympa på fredag, och vi har inge samhälle heller. Så egentligen skulle vi bara ha Gunillas lektion, men hon sa att vi kunde få en hemuppgift istället. Jag blev så glaaaad :D!
Och imorn äre ju bara utvecklingssamtal, sen hem igen. Skönskönt! Så man kan väl säga att man har lov nu :P..

Nu har jag iaf precis käkat mackor, ska snart åka ner på stan med Elina. Vet inte vad vi ska göra. Ska väl gå runt o glo antar jag. Har absolut inge pengar. Jag har sju kronor i plånkan. Jag e så riiiiiiiik!
Aja, hejdå bajskorvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback