MåndagMondayLunes

Gillar inte måndagar särskilt mkt. Men denna måndag va rätt okej! Förutom att jag hade sockervadd i huvudet hela dagarna och mina ögon ville inte vara öppna. Men annars va den helt okej...

Fick en myyyyycket trevlig överraskning idag. När vi hade Pedagogiskt ledarskap så kmr Anna-Lena in och säger att alla som läser Engelska B får sovmorgon imorn för Nina e sjuk. Ååååh jag blidde så glad! Sen så har vi ju inte nå foto imorn heller. Så vi börjar klockan halv två! Fetaste sovmorgonen haha.
Men jag o Nina ska mötas lite tidigare så vi kan fota lite ute på stan..

När jag kom hem från skolan idag kände jag mej död. Så jag la mej o sov. Sov från tre till kvart i sex! Det va skööööönt. Men kmr inte kunna somna inatt. Men whateveeeer jag har sooovmorgon :D!

Hejsvejslingonfejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback