Love and marrige

Jag älskar våra värsta år :)!

Idag va det ju en väldigt kort skoldag. Kortaste nånsin tror jag tillochmed. Vi kom till skolan kvart över åtta som vanligt. Det va riiiiiktigt svårt o komma upp i morse. De va kolsvart o spöregnade! Men jag satte på mej mina mysskor, leta upp mina vantar o hade en mössa på huvudet. Då blev det bara mysigt!

Iaf, vi hade bara engelska idag. Vi fick ha "rast" till klockan nio för Anna-Lena hade två lektioner för Skurt är sjuk, sen skulle vi ha reading test. Va klar kvart över tio, och då fick vi sluta.
Jag o Nina åkte med Maria in till stan istället för o sitta på de där skittåget. Va hemma halv elva tror jag..
Då käkade jag lite o sen la jag mej o sov ett tag. Sov till typ ett-två. Skönt vare!
Sen har jag inte gjort så mkt mer. Tagit lite kort med nya kameran! Blir fina bilder faktiskt. Jag längtar tills de e mat för jag e snopphungrig. Men de lär ju ta ett tag!

Puuuusss


Lite bilder från nya kameran














Kommentarer
Postat av: fia

tappa inte bort den kameran me...hahahahaha klant arsel!!! hiihihihih...................

Postat av: Therese

riktigt fina bilder :D Niiice :D glöm inte kameran på lördag bara :D

2008-10-16 @ 18:59:48
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Elin Elin

ja såg dig på bussen din lilla skit hihihihi!! ja satt på min buss påväg till mitt skitjobb!! TAPPA inte bort kamran ok ok ok =)=) KRAM från din superduperbästa storesyster

2008-10-16 @ 21:07:47
Postat av: Anonym

ja dör vilka ögonnnnnnn

2008-10-18 @ 12:50:07
URL: http://carrobill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback