I'm so excited (som Siwan skulle sagt)

Ååååh va hemskt de va o gå upp idag. Helt sjukt! Ville bara skjuta mej själv. Men jag klarade mej upp, ända fram till skolan faktiskt. Seg skoldag. Va trött o äcklig hela dagen!
Klockan två, efter den där äääääckligt sega samhällslektionen, så åkte jag, Nina och Cilla till Vege igen och snackelisnackade lite med kidsen där. Många skrev upp sej till våran lilla konsert. Ojoj vad den kmr rocka assåååå...

Va väl hemma runt halv fyra kanske. Åkte med mamma o handla lite. Kollade lite på skopunten. Ååååh hittade ett par så jävla snygga skor. Ska köpa på fredag! Ska även köpa ett bar stövlisar, sånna som Maria har fast svarta. Mina bruna går snart sönder. Fan om dom försvinner.. Då dööööööör jag! Måste även hitta ett tredje par eftersom jag ska köpa två så får jag ju ett par på köpet maha :). Kmr va fattig efter det köpet. Fuck bajs ollon! Men men.

Vet ni vad det e för dag idag? Idaaaaaag börjar PRISON BREEEEEEEEEEEEEEEEEEAK!!!!! Asså jag e typ i extas. Det enda positiva med måndagar är ääääntligen tillbaka igen. Min man is back in the Tv-ruta.... Det är exakt 11 minuter kvar tills det börjar. Tur att jag köpte lite godis på Maxi mahahaha...
Nej måste förbereda mej mentalt för denna underbara händelse.
Hade!

Pöössss



Kommentarer
Postat av: Elina

aaaaaaaaaaaaaaaaaa SVETTIGT program. hahah roligt att vi vill ha eller har köpt samma shoooeees


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback