I can't find the words you teach my heart to speak

Nu är jag nyduschad och härlig. Sitter o väntar på att min man ska uppenbara sig på Tvn. Menar såklart Prison Break! Mmmmm...

Precis innan jag hoppade in i duschen fick jag sms av Cilla. Hon hade kirrat biljetter tills på ondsag. Då blire party på Olearys med tjejorna. Fan vad kul vi ska ha!! Och tjejor vi kan va hos mej o föra om ni vill. Det ger mej en anledning till o städa mitt rum haha.
Men vad ska jag ha på mej? Har sett en snoppfin klänning på H&M, men har bara 300 o de e lixom det den kostar. Och jag måste ju ha dricka och lite pengar till själva utgången oxå. Aja, får se hur det blir med den saken.( Nån som vill låna mej pengar till fredag haha (A)?)
Längar fett mkt iaf. Skulle vara med en utgång i helgen oxå. Måste försöka ragga upp nån. Julia och jag sa ju att vi skulle gå ut nångång. Men det har alltid bestämts på fyllan så de e inte så lyckat haha.

Nej, nu ska jag kolla om det finns nåt gott här hemma.
Kramkram








Det borde vara olagligt att ha en sån söt huuuuuuuuuuuund. Ge mej den och jag lovar att jag kommer vara glad resten av mitt liv. Ååååh sötboll! Bilderna är tagna från
Anna Hibbs blogg.


Kommentarer
Postat av: Elina

Fan va söööt hund:O

Postat av: Therese

så ni kom in där :O jävla kukvakter! på onsdag ska vi ha fett med skoj!!

2008-10-28 @ 14:50:28
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback