I am superwoman

Älskar låten mmmmmmmm!

Jag vaknade för en timme sen. Sov så jäkla gott. Drömde härliga drömmar oxå så jag ville inte vakna. Drömde att jag var utomlands och massa grejer.
Jag sitter här o lyssnar på lite chillmusik och inser att jag inte har nå ny och bra partymusik till ikväll.  Får väl köra på youtube höhöhö!

Jag har typ bestämt mej vad jag ska ha på mej. Antingen blir det samma klänning som i lördags. Känns lite uff, men aa.. Jag tänkte ha den "riktiga" urringningen idag. Det är det som gör själva klänningen lixom. I lördags satte jag säkerhetsnålar så det såg ut som en vanlig klänning. Men ikväll kör vi på urringat aahhggrr... Haha!
Eller så blir det min gamla vanliga rosa klänning från Indiska och mina nya skor. Får se helt enkelt. Måste prova den första klänningen med bikini för man kan inte ha vanlig BH under.
Jaja, det blir en surprise vad det blir höhö.

Tjejerna kmr iaf till mej o förar. Hoppas Cilla hinner hit. Hon kmr hem från Gbg idag så det blir mucho stressigt för henne. Men förhoppningsvis hinner hon hit :)! Måste ju shaka lite innan till "YOU GOT THE SWEETEST ASS IN THE WOLRD" haha...

Aja, nu ska jag typ äta frulle..

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback