Helgen

Helgen har varit asbra tycker jag.

I fredags åkte ju jag o mamma till Skärholmen. Blev mkt shopping för min del. Köpte en klänning som jag e kär i, en skinnjacka, halsduk, 2 par skor och lite småsaker. Mamma bjussa på ena paret skor(SOM JAG ÄLSKAR)! Hon e så bäst ibland. Kom hem runt halv åtta tiden, köpte med mej Donken o mötte Elina utanför Linda. Så sov vi där. Kollade Idol o spanade på alla partypeople utanför.

Igår vaknade vi runt 1(?)... Låg o degade hela dagen typ. Tog en tripp till Nancys oxå där vi käkade lite mackisar.Sen blev partysuget för extremt, så vi försökte kirra lite fördricka o sådär och sen åkte vi hemmåt. Stressa som apor. Åkte tillbaka till Linda och förade (tack för Smirnoffen förresten bästa syster mohaha) sen vid typ tolv drog vi till Olearys.
Fett skönt kväll va de. Lagom full o glad och kul människor. Träffade Elinas kusin o co så de va kul :).
Efter Olles blev det lite korv på Sibylla för Elinas del hahaha.. Lite diskussioner där oxå, men jag hade trevligt haha.
Drog hem till Linda. Fick ju en trevlig inneboende på köpet oxå haha. Störd! Hade min värsta natt på länge. Sov så jävla dåligt haha.. Undra varför!

 Idag vaknade man o va fett seg, inte bakis utan SEG! Typ mör i hela kroppen. Jag o Elina gick igenom hela kvällen o garva åt vissa grejer hahaha. Jaa, men fett bra kväll blev det ändå. Vill köra en favorit i repris på lördag igen, men vi får väl se hur det blir med den saken.
Vi gjorde äggröra och vid typ fyra drog Elina hem. Jag glodde på TV och vid halv sju kom mamma o hämta mej.
Just nu sitter jag o kollar på 40-year old virgin. Bäääääästa filmen hahaha! Känner att jag kmr somna gott inatt i MIN säng..
Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som jag :)!

Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: syster elin

Ihhhhhhhhh vilken inneboende??? ikkk....=)=)=)=)=) ja har ingen röst =( krammmm

2008-10-26 @ 22:46:58
Postat av: Elina

hihi vi är spanarna på ballefjongen:D=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback