Glader!

Ja jag e väldigt glader just nu :)! Har kirrat en kamera. Vi polisanmälde ju min förra. Så idag åkte vi o kirra en ny! Den e lite bättre för den jag hade förut fanns inte kvar. Men det blev en svart för dom hade ingen rosa. Men jag bryr mej inte för jag har en kameraaaaaa :D! Nu ska jag inte vara slarvig o looosa den igen..

Egentligen borde jag plugga nu men jag orkar inte. Har bara gjort det nödvändigaste som ska vara klart tills imorn. Kommit på en fråga om örat haha! Jätte svårt. Har egentligen massa plugg, men de får bli imorn lr nåt.
Ikväll blire Ugly Betty, Desperate och Christine, sen duschen!

Och systeryster Eeeelin, om du läser det här, ring mej dååååå :)! Har no money på mobilen.

Ha en trevlig tisdagkväll sötnötar!

Kommentarer
Postat av: Elina

möhöhö nöö jånas inte tabba den nuuue!!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback