Gårdagen+idag

Jaha, dags o skriva här igen då.

Igår va det ju som sagt partylördag. Trodde vi! Festen va väl inte det vi hade förväntat oss. Men de va kul iaf. Det blir vad man gör det till... Typ! Iaf så drog jag o Maria vidare ut me min syrra o co. Skulle egentligen till Hamnmagasinet men det blev Oleary's istället. Så jäkla kul! Träffade massa kul människor.
Mamma kom o hämta mej vid två, så skjutsade hon hem Maria och sen bar det av hemmåt. Va rätt rund under fötterna när jag kom hem men lyckades ändå slänga ihop en macka, va sjuuukt hungrig! Efter mackan blidde de sängen, somna på bums.

Sov rätt dåligt inatt. Vet inte varför! Snurrade o hade mej typ hela tiden. Vaknade vid halv elva o va skitpigg. Men jag tvingande mej själv att sova. Gick upp igen vid tolv nångång. Satt o kollade på "stjärnor på is" reprisen. Typ halv fyra kom Linda o co o hämta mej så åkte vi till Sthlm och firade pappa. Grattis pappi i förskooott ♥!
Fick världens skrattattack där. Jag o Elin kollade sånna där omgjorda bilder på Magnus mobil. Shit va jag garva. Helt sjukt! Grät som en idiot hahaha..
Va iaf hemma 18.59, preciiiiis lagom till bästabästa Gossip Girl. AMAGAAAD va spännande de eeeee! Efter det blev de "hål i väggen" och sen filmen på trean, "i hennes skor". Den va bra tyckte jag:)!

Imorn ere skola igen då. JAG VILL INTE! Usch, jag sån jääääkla ångest. Det bara känns som jag samlar på mej mer o mer grejer att göra. Skolan kan verkligen suga just nu! Det e fan inte okej när man börjar må dåligt över SKOLAN...

Nej, nu ska jag nog gå o sova. Eller iaf försöka! Mitt huvud bara snurrar av grejer. Och gissa vad? Skolgrejer, det o det ska va klart, då o då har vi prov... Fuck!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Elina

du har skräviiit felis, de ska ju stå eliiiin:P. SKÄMPA JÅNAS NU, inte länge kvar!!!!!<3

Postat av: Therese

åhåå. vill inte heller. jävla cp skola :(

2008-10-20 @ 10:33:13
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback