Fortfarande tråkigt

Jag har så sjukt tråkigt och är äckligt rastlös. Snart kmr jag ta mitt busskort o sätta på mej min jacka o sätta mej på bussen o bara åka. Hoppa av nånstans, ta nästa buss, kanske åka lite tåg, och så får man se vart man kmr.
Eller så skippar vi det o kollar på Färjan som börjar om 20 min..

Iaf så har jag lyssnat på denna låt säkert 20 ggr o fattar fortfarande inte hur man seriöst kan göra en sån låt? Haha asså jag blir äcklad när jag hör den. Uscha haha! Ni måste lyssna och kolla haha. Så sjuk låt...



Southparks version är mkt bättre hahaha... Sjöng den i lördags minns jag haha!


Nej, nu ska jag leta efter en låt med Alicia Keys, Superwoman tror jag den heteer. Den blir nog en ny favorit haha. Gud vad många bra låtar det finns nu.

Puss på BUTTEN! Haha

Kommentarer
Postat av: Elina

hahah sjöng du den i lördags??=). men pruuuuuuuuuutt ja e så äkligt rastlös nu asså!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback