En helt vanlig tisdag

Japp, skolan as usual. Hade det kul på fotolektionen idag (woho första ggn). Men de va bara för jag o Nina va så konstnärliga idag haha. Eller inte!
Sista lektionen va teckenspråk. Alltid lika kuligt :)! Vi slutade vid fem över fyra... Vi kirrade våra affischer till projektarbetet sen så åkte vi till Vg fritidsgården och lämnade allting. Sen traska jag hemmåt o Nina o Cilla gick till burren.

Va hemma halv sex. Nu har jag precis käkat korv med bröd! De va gott. Imorn e det skola som vanligt och sen får jag se om de blir nå Gävle lr inte. Måste snacka me syrran!
Nej, ska glo på Tvn nu. Längtar till Ugly Betty och Desperate. JUSTE, de e nya Christine avsnitt idag oxå. Mihihih!

Adjö

Kommentarer
Postat av: Therese

åhh! Christine är så jävla kuuuul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback