you're in my head

Usch vilken ångestdag. Hatar verkligen söndagar. Borde döpas om till ångestdag.
Aja, åkte ju till lägenheten igår. Låg för mej själv o glodde på tv ända in på småtimmarna haha. Stod o smygkika ut på alla fylleglada människor. Linda bor ju precis ovanför kebaben så man hör ju en hel del. Hörde syster Fia som va ute på bravader oxå. Hahaha! Men orkade gå ut på ballen o skrika på henne.

Gick o la mej tre. Idag vaknade jag halv ett. Inte bra! Kände direkt när jag vaknade "JAG ORKAR INTE MEEEEEEEEEEEEER". Började tänka på skolan o allt annat skit. Under den här lovveckan har jag kunnat göra alla läxor o allting. Men tror ni jag har gjort det lr? NEJ. Åh, jag blir så jävla irriterad på mej. Läxhögen bara växer o växer och jag orkar inte ta itu med den. Min motivation finns inte där längre. Fuck!
Som Tessan skrev, jag trodde oxå att detta lov skulle göra att man kanske fick lite mer energi till skolan. Men de e tvärtom. Känns ännu värre o behöva gå upp för o pinas igenom ännu en seg skoldag.

Nej vilken negativt inlägg. Men va tvungen o skriva av mej. Snart ska jag iaf kolla One tree hill, och sen ere ÄNTLIGEN Gossip Girl. Kyckling, ris o tzatsiki blire till middag oxå. Yummie!

Hejsvejs lingonfejs.......


Kommentarer
Postat av: Therese

men de är verkligen så.. hatar ångest :( bara ens eget fel men ändå.. lov är väl ändå inte till för att plugga eller? hur tänkte skolan egentligen?

Ibland får man faktiskt ha negativa inlägg, bra att skriva vad man känner och tycker :)

Postat av: Elina

hihihih, kvinnan på ballkongen:D, men åååh asså när ja tänker ar ja så glad att ja inte har skolan...

2008-11-02 @ 20:32:21
URL: http://elinaheikkila.blogg.se/
Postat av: fia

iiiiiiiiiiii varför ropade du inte på mig då?? hade skit kul!!!!!!

2008-11-03 @ 13:00:50
URL: http://ingeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback